Framförallt!

   Om man hör det många gånger så försvinner liksom betydelsen. Kollar på "Vakna med the voice" och de sa "Framförallt" typ 5 gånger, framförallt...
   Ja, idag är det sooool! Gött =) Typiskt att idag som jag måste kliva upp för jag ska på studiemöte, så är jag trött och vill sova vidare. Men jag tror jag vet varför, jag läste en väldigt intressant bok förut där det stog en massa om mat och hur man äter osv. Ja, iallafall, om man äter socker på kvällen så kan man bli dåsig och trött på morgonen. Det var nog därför, för jag smakade av Jimmies kakor han köpt, igårkväll. Suck på mig. Kanske är därför jag är så pigg annars? Broken up with the sugar ;)
   Nej, nu måste jag göra mig iordning, ska åka om en kvart. Om Linus kan sluta ringa och tigga skjuts! Neeej! No means noooooo! Jag har inte tid.
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Han borde ta körkort själv! =P Jag tar väl säkert före honom, haha! =)

2009-03-25 @ 11:50:08
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha (på tal om saras komentar) Jag kommer ihåg när Pär vart av med körkortet då sa han till linus att han skulle få tillbaka det innan han hade skaffat sig ett. "Nääee" sa han :) Sedan när han fick det sa Pär att Jag skulle få före han "Men nääääe!!" sa han. HAHA :)

Men men, alla är vi olika och olika saker som man vill göra =)

2009-03-25 @ 13:26:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, Pär och Linus vettu ;) Ja, men blir väl less också när alla tjatar på en hela jävla tin. Jag blev då fan det, "hur går det med körkortet?" Håll Käft! ville jag bara skrika då, haha.

2009-03-25 @ 13:59:53
Postat av: Sara

Ja, han flyttar fram sina mål hela tiden "innan jul SKA jag ha körkort" "innan den här sommarn SKA jag ha't" "Okej....Till vintern...Då jävlar SKA jag ha körkort". Haha! =) Men som sagt så bestämmer han helt själv när han vill ta och jag förstår mycket väl att det är jobbigt när man tjatar. Folk lägger sig i lite för mycket ibland i saker som de inte har något att göra med, även jag måste jag erkänna. ;)

2009-03-25 @ 15:46:29
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback