Blodig Pung.

   Hahaha! Det var det roligaste! Läste på Saras blogg att de kastrerat sin katt, and I quote: "där låg han med svullen, blodig pung". Hahaha! Kan vara det roligaste jag läst på länge X) Förlåt mig, I mean no harm.
   Ja, in other news... Jimpan fick sin mobil iallafall. Jag är avis, jag vill också ha en "luck"telefon! Och när den ringer så kan man bara svischa med handen ovanför den så blir det ljudlöst. Jag skulle behöva en sådan, en snygg jävla mobil -luckmobil. Jag pratar så tyst i mobilen så nu när jag har en "vanlig" så når den liksom inte till munnen, haha. Plus att min mobil gått sönder nu också, fast bara "byta låt knapparna" på sidan, som man måste limma dit på något vis, men ändå. Jaja.
   Vi var och hälsade på mama på Snäckan förr och fikade lite =) Alltså jag lovar, de har det godaste kaffet!
Nyss åt vi fläskfilé och potatissallad och sallad! Jag är beroende av min sallad+dressing (typ lite "mommadressing" alla som vet hur min mormor gör sin sallad fattar ;) ! Gott! Plus att jag är beroende av kött! Jag skulle kunna spendera resten av mina dagar bara ätandes kött. Gott kött. Mmm, vad gott det är med kött. Köttköttkött. Hahaha. Undrar om det är några veggisar där ute som läser detta nu och tänker bojkotta min blogg? Haha, isåfall; get the stick out of your a-hole. Haha.
   Nej, nu ska jag motionera lite på cykelspringgrejen tror jag. Jag som börja tycka det var så skönt med promenader i finvädret, och så kommer det snö och hagel!
   Oh well ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha alla (!) bara skrattar åt lillkissen och jag tycker så synd om honom! =P =)

2009-03-23 @ 21:07:04
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! Jaa, stackars kisse. Kan inte vara lätt att ha en blodig pung...

XD

2009-03-23 @ 22:16:06

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback