Weekend update ;)

   Ja, som sagt så blev det ingen P&L för moi. Istället har jag softat på hemmaplan i helgen ;)
   Har typ solat hel veckan, börjar få en härlig brun ton, I love it! =) Men dock så har jag brännt mig också, not so fun, så därför smörjer jag in mig konstant och ligger med tröja på mig (ja, försöker iallafall).
   I fredagskväll så blev det en tripp till cruisingen. Först gick vi och joinade Nathalie&Pär och Terra&Ferra och umgicks, sen drog vi alla till the cruising. Det var rätt kul, gjorde inte så mycket, men man träffade alla möjliga slags folk ;)
   Igår blev det också så att vi gick dit. Då var det ännu mera folk där. 
   Igår på dagen så var jag och Denise på beachen (vi kom äntligen ner efter att skjutsen inte skulle ner och blivit utelåsta, hahaha). Så vi låg där och stekte och badade. Alltså det var sååå varmt i vattnet!! Sen gick vi till mormor och morfar en sväng, sen kom en liten macka och hämtade oss (haha, Marcus) så åkte vi hem.
 
Aahh, Sörfjärden. Finns inge bättre! Mormor och Morfar bor i det stora röda huset med balkong till höger =)

   Hemma blev det in i duschen och sen ner till Sörfjärden och åka båt med Päran&Nathalie och Denise&Marcus. Vi planerade att åka till Mellanfjärden och äta, men det var så sjögigt (sjögit? I donno) så vi åkte till en liten strand och glassade i solen i nån timme. Sen hade det blivit lugnare på havet så vi åkte till M-fjärn =)
   När vi kommit fram så blev det raka vägen till restaurangen och beställa. Lax åt jag, lax! (Haha, internskämt. Jag skulle svara lax! på allt den kvällen, haha, det glömde jag) och Jimpan. Det var såååååååå gott! Mmm! Gooood lax! Ojojoj. Skulle kunna ha en sån framför mig nu. Mmm-mm! Ja, jag är hungrig. 
   Efter maten så åkte vi hemåt och blev skjutsade upp på Gnarp, där vi gick till mackan en stund innan vi begav oss till cruisingområdet. Jag och Jimmie gick som ett nykärt gammalt par hela kvällen, höll hand och var gulliga mot varandra, hahaha. Mysiga vi är. =) Ja, träffade lite folk man inte sett på år och dar'. Amanda, Elin, Frida (iof så jobbar hon på statiol så henne träffar jag ibland ;) ja, och släkten var där ;) 
   När vi var inne i öltältet och pratade med Jimmies bror och mor och P-O, så kommer det en brud och drar iväg Jimmie. Va? Tyckte jag, men tydligen så kände de varandra. Jag gav henne the evil-eye och undrade vem det var, och det var hans brors ex. Jaha? Haha. Sen så skulle hon pussa på han (hon pussa på han) och då blev det verkligen evil-eye. Mikal såg det och började skratta, haha. Tur att jag vet att Jimmie aldrig skulle göra något, och tur att hon inte försökte mera, annars skulle den bruden fått käkat jord resten av kvällen.
   Jaa, sen så gick man där och kollade. Sen gick vi hem. Träffade Maria och efter en stund komma Charlie =) Sen gick jag och Jimpan in till Marcus och Denise och umgicks en stund, folk ringde och sa "Är det efterfest där eller!?" Ehm... NEJ. Fick jag skrika, haha. Sen så blev det sängen för hela slanten. 
   Nu sitter jag här och är pigg och Jimpan sover (nog till två). Therese ringde och frågade om jag ville åka med till stranden, fast jag åker nog ner senare. Plus att jag blivit (mer) förkyld! Förr hade jag ont i halsen (vilket gått över nu, thank god!) och nu är jag täppt som en kork i näsan.
   Nu ska jag fixa någonting att äta. Ut och jaga! Haha ;)
Hejhej!
(Ja, och inte tog jag några bilder heller under helgen, ååå!)
   \\
Over and Out!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback