Wakie wakie

   Maaaaaaaaaaaaaaaaaooouuuuuh! Ah. Trött.
   Igår blev det beachen, fy så varmt det var i början! Plus att jag låg med tröjan på för jag hade brännt mig. Sen gick vi och badade, jag och Therese, då märkte vi att vi var skitvita, haha. Så min bränna hade gått ner och jag kunde ta av mig tröjan ;) Iallafall så var det askallt i vattnet, men det var skönt att svalka sig. Även om man fick en "gud-det-är-så-kallt!!!"-chock, haha. Sen gick vi och solade. Denise och Mackan komma också ner.
   När klockan närmade sig fyra så åkte jag hem, hem till Jimpan som var nyvaken, hahaha ;) Nej då, men han mådde lite dåligt. Jag åkte och hämtade pizza åt oss i H-månger, sen blev det bara att vi slappade resten av kvällen. Kollade på film. Senare så låg vi typ och kollade runt på tvn om det fanns något bra att kolla på, då var det Mad Men på femman, men neeeej det ville inte jag kolla på. Dock fanns det inget annat så vi kollade ändå. Och jag fastnade totalt! Haha! Nu har jag en ny serie att följa ;) Den utspelar sig på 60-talet, i Amerika. Alla röker överallt. Alla män är otrogna. Alla kvinnor är snygga. Men hon är snyggast:
 Christina Hendricks.
  
Fast det är rätt jobbigt att det är "alla kvinnor ska vara hemmafruar". Det var en sekreterare som kom på någonting smart då fick hon kommentaren: "It's like watching a dog play piano!" Hmm... Haha, fula människor. 
  
   Jaja, men nu ska jag göra mig klar, ska jobba idag =/ Inge kul när det är så varmt ute!
   Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback