Oh my god -trött.

   Ja, idag hade jag ställt klockan på 08.30. Fast mor min ringde och väckte mig tidigare än så, wellwell. Ja, planen var iallafall att kliva upp när Jimmie kliver upp (kl 6) och sätta mig och glo på blocket och försöka hitta en biljett till P&L. Men jag somnade om. Iallafall så klev jag upp och gjorde just det när mamma hade ringt, men faan om det inte var upptaget till alla som man ringer till! Och sen är annonsen borta (!#¤¤!!!!$!!!!) Mah! Jag blir galen! Sen så la jag mig i sängen "Jag ska bara... vila ögonen..." Och tvärsomnade tills nu. Tess ringde och ville åka ner till beachen. Ja, hellre det än att sitta framför datat och inte få köpa en biljett!! Men jag har hittat en nu som jag mailat "maila så ringer jag upp" stod det, så jag hoppas hon ringer!!!!!!!!!!!
   VARMT är det också!!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback