Nu kommer sooolen!

   ...Hit till Min vrå! ;) Klockan är snart halv åtta och snart går det inte att sitta här att skriva för solen skiner i ögonen här på balkongen =)
   Idag har det varit såååå varmt! Missförstå mig inte, I love it! Men lite synd att jag inte kan åka ner på stranden och glassa -då jag brände mig igår så jag kallas nu "the red kräääft". Hahaha. Menmen.
   Japp, jag och Jimpan har nyss ätit middag -kött och potatisgratäng- mumma! Jag kunde inte få nog! Var hungrig som fan. Underligt. Kan bero på att jag inte ätit middag på typ hur länge som helst (igår och idag sen minns jag fan inte...).
   Iallafall så är det ju cruising här i Gnarp i helgen ;) Jag har inte varit dit på hur länge som helst, har varit på festival eller utomlands eller nå. Så jag funderar på att dra mig dit ikväll =) Kul att se. Har fått fribiljetter av momma och moffan också för de ville inte gå, då fick jag och Jimpan dem =) Tacktack mommi! Funderar på ett kallt glas vitt just nu. Mysigt i solen =) Vågar inte köra med bilen något mer ändå för då är det väl någon som snor min parkering! Haha. 

Oo, heta brudar. Jimmie tyckte det var värt ett besök efter han sett postern, hahaha ;)
   Jaja, hare' gött sålänge!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback