Midsommar

   Ja, det känns som så längesedan ;)
   Vi var nere i Norrfjärden hos pappa och åt (läs lagade all mat också! Haha) midsommarlunch. Jag tror vi hade all sorts mat på bordet! Haha, grillat, silltårta, sallad -you name it! Sen jordgubbstårta till efterrätt! Mumma =)
   Efter maten så jäste typ alla, haha, gick ner och kollade på stången en stund, sen hem och göra typ inget. Sen åkte vi upp på Gnarp, åkte till Harriet och P-O. Var där en stund, sen cyklade vi till Micke och Linda, där även Nathalie och Pär var. Sen åkte vi på en släpvagn hem till Eddie (haha) där den pimpades upp med ett långbord och björkar (vilka kastades av under färden). Sen åkte vi till mellanfjärden med denna grej. Ojoj. Kallt var det, tur att man är varmblodig ;) Där var det folk, småa folk, haha. Ja, vi gick omkring där, Nathalie tappade typ alla hennes grejer (haha) men jag hittade de i en buske (haha!). Sen höll Jimmie på att frysa ihjäl och tyckte att det var mitt fel att vi inte hade skjuts hem (förutom epan med släpvagn) och han och Nathalie och Pär började gå hemåt. Men jag fick tag på han och han coolade ner sig(och bad om ursäkt dagen efter) ;) Tur att jag inte var så berusad, annars hade vi bråkat mer. Iallafall så åkte vi med vagnen hem igen, då höll Jimmie verkligen på att frysa ihjäl! Jag tog jackan och försökte värma så gott jag kunje. Ringde till pappa och hörde om han var hemma, så vi hoppade av i Norrfjärden och sov där =) Turtur.
   Men nu hinner jag inte skriva mera, jag måste åka och jobba.
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, ja det var tur att du var där. Annars hade väl allt legat kvar där i busken! haha :)

2009-06-22 @ 09:11:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha X)

2009-06-22 @ 21:12:11
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback