I'm addicted to people!

   Det är sant. 
   Alltså varmt!!!!!!!!!!! Det är!!!!!
   Men iallafall. Jag är beroende av att umgås.
   I förrgår så hängde jag med Tess och hennes systrar mfl på beachen. Dock var det lite dålig timing för när vi kom, så kom molnen X) Men det blev ju sol efter vi härdat ut i kylan några minuter ;)
Och igår så var jag och Therese ner till stranden igen, sen drog vi (+ systrarna hennes) in till S-vall och shoppade loss. Eller ja, inte jag, jag hittade ju inte någonting! Vill ha en massa långa linnen (nej, inte de tajta, äckliga på gina) och tunikor! Var är niiii!! Jaja. Sen så åt vi osv, var inte hemma förrens typ halv tio X)
   Jaa, och idag så har jag hängt med Denise. Var och stekte på beachen, såååå varmt!! Sen gick vi till momma och moffan en sväng, men det var ingen hemma. Sen åkte vi upp på Gnarp, för mackan skulle komma hem. Sen ringde jag henne igen och fråga om hon kunde panta burkar med mig, haha. Men sen fick jag vara för mig själv... Tills jag kom på att vi åker till H-månger och käkar pizza! Haha. Så nu ska vi göra det, nu har Jimpan kommit hem också ;)
 
Midsommar:
 Nathalie och Linda. Nathalie blev så himla full! Hahaha, vad roligt det var! X)
 
Haha, Nathalie och jag på "vagnen". Hahaha!
Hot!
 Jimpan och Päran =)
 
Schnyggisarna Emma och Denise träffade vi på en snabbis ;)

Hahaha!! Men den här bilden är ändå bäst! Nathalie hade gått in i "Hej-jag-är-full-som-en-ko!"-stadiet XD Hahaha.
  
Ja, men nu måste jag åka!
Hejhej! =D
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sluta mobba mig! :P Det var inte alls kul när jag blev så full!

Och HAHAHAHAHHAHAHAHHAH till kortet på vagnen! hahaha :D

2009-06-25 @ 17:40:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

HAHA till nathalie och korten på henne! :D haha!

2009-06-25 @ 17:48:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, jag mobbar dig alltid om du blir så full!! XD

Hahahaha!

2009-06-25 @ 18:32:46
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

För övrigt så kommer inte jag ihåg att du knäppte nå kort! haha :)

2009-06-26 @ 08:15:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback