Idag är jag lediii!

   ! Jag är så trött.
   Idag så hade jag ställt klockan på nio, men inte orkade jag vakna då inte. Vaknade kring en halv elva istället, av en hundjävel som står och skäller ( me go craaaaazy!!!). Klev upp och fastnade i soffan med morgonrocken och en skål flingor, framför tvn. Efter ett tag plingar det på dörren, Jaha, det är Denise tänkte jag, men hon brukar ju bara kliva in? (haha) Då gick jag försiktigt fram till dörren och det såg ut som att det var Denise. Öppnar och ser Therese (Tess) haha. Jaja, nästan rätt iallafall, en tjej var det ju! ;) Hon stövlar in och beordrar mig att följa med på beachen, så jag slängde av mig morgonrocken och drog på bikinin så åkte vi ner. Det var lite moln, fast ändå inte -konstigt väder idag. Men varmt! Och varmt i vattnet! Shit! Vi badade och simmade och badade!! Oj så vad härligt det var!! =D Köpte glass, hälsade på Denise och Melissa som stekte lite längre bort, stekte, badade mera, stekte =) Efter ett tag blåste det rätt mycket och man blev lite frusen, fast inte mycket, men vi bestämnde att det var dags att åka hem. Eller som Therese uttryckte sig: "Näe, kanske det är dags att tänka på refrängen!" Hahaha. Momma. Seg-momma, haha, det finns nog ingen som är segare än hon, haha.
   Nu är jag iallafall hemma och ska försöka fixa lite mat, är så grymt sugen på lax! Lax! Haha. Får se vad det blir ;)
Hejhej!

Det blåste rätt mycket, blev lite vågigt,
 Haha ;)


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

ja tänk om det var sånna vågor! :O

2009-06-30 @ 16:04:52
Postat av: Simone

Haha, jaa I wish ;)

2009-06-30 @ 16:46:25

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback