Wierd...

   Alltså, de här myskodrömmarna måste få ett slut! Inatt tror jag att jag drömde att jag var en surrogatmamma, dvs. jag födde ett barn åt någon annan (??) jag tror att jag drömde det, jag har det i huvudet någonstans. Why liksom? Sen var jag och Jimmie på balkongen här ute och en skata flög omkring? Äh, jag vet inte! Myskoooo! 
   Iallafall så drömde jag om Jimmie, sen vaknar jag av att mobilen ringer och jag kollar bredvid mig för jag är helt säker på att Jimmie är hemma och ligger i sängen. Men det var ingen där =(
   Och nyss ringde han och sa att han kanske blir borta i en vecka till! =( Fy. Jag hatar sånt här! När man inte vet någonting och hans chef inte ens vet hur länge de ska vara borta (inte för att chefen är där, nejnej). Jävla lekstuga. Plus att han som Jimmie jobbar med hade varit ute på krogen och supit en kväll, och inte kommit till jobbet i tid (de börjar kring 7), han hade kommit kring tre! Jävla idiot. Och de får egentligen inte vara själva när de jobbar där. Usch, jävla panna. Skulle ha haft en käftsmäll den där idioten han jobbar med.
   Kan jag säga att jag inte har någon lust alls att jobba idag?
Det var pappa som ringde och väckte mig imorse och hörde om jag skulle med till stan, men neeej jag måste jobba. Blä. Less jag är. Jag hade nog hunnit kommit hem men fan, jag blir så stressad.
   Men Jimmie, kan du komma hem?

Haha, Linus och Jimpan på midsommar, -08.
   Har iallafall fått löning idag... Något positivt. Fast jag skulle hellre ha Jimmie hemma ♥
Nej, nu ska jag fortsätta... att döa...
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, Jimmie lär vara less och irriterad han med om kollegan missköter sig. :S

Haha, bilden bjöd ju på ett skratt i alla fall! xD

2009-07-20 @ 12:50:11
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha på bilden! :D Linus härliga skratt, Alla ni syskon har skratt som smittar av sig! haha =)

2009-07-20 @ 13:07:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Sara: Ja, han är skapligt less tror jag. Det verkar inte vara så seriöst där liksom =/

Nathalie: Hahaha ;)

2009-07-21 @ 12:58:18
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback