Mmm, frukost =)

   Var fan längesen jag åt frukost. På senaste tiden har det blivit så att jag inte ätit något förren typ klockan tre eller något. Men igår så var vi i b-sjö och då passade jag på att handla där. Yoghurt är gott. Hjortron/äpple yoghurt med färska jordgubbar är ännu godare =) Mmm mumma. ;) Orkar inte handla på stjärnan (inte för att det är fräschare i b-sjö =/ menmen), dessutom så glömmer jag alltid bort att köpa något till frukost. Men nu kom jag ihåg =) Så skönt att ha hemma redan så man inte måste handla det första jag gör på dagen. 
   Idag är det då soligt och fint =) Hoppas det blir varmt och sommarvärme idag =) Skulle vara såå nice =)
   "Mmm, kaffe..." Hör man Jimmie. Haha.
 Maou! =)
  
Inatt så drömde jag om kattungar! Jag cyklade från Sörfjärn till Norrfjärn och då var det en liten kisse vid vägkanten, och det åkte en massa bilar förbi. Jag stannade och tog upp den och tänkte att jag måste ju ta hem den, annars blir den väl påkörd eller något! Men sen kollar jag bakåt och ser att gräset rör sig, då går jag tillbaka och kollar och så är det typ 5 kattungar till! Naaaw! Såå söta var dom! Så jag lyfte allihopa längre in i skogen istället, och efter ett tag så kom det en kille och sa "Jaha, har du hittat dom du med" och skulle knäppa kort på alla katter? Sen kom iallafall deras mamma så jag åkte.
   Mina drömmar blir mildare, igår hade jag en riktigt rolig dröm, minns inte riktigt men jag vaknade skrattandes iallafall, haha =)
   Nu ska jag gå ut och känna om det är några sommarvindar =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback