Hejhej.Hej!

   Ja, igår så var vi ner och hälsade på camparna (pappa, denise och bianca, niklas o fam. maggan o fam, erik o fam osv.) det var trevligt. Mat! Haha, fick mat såfort vi kom dit =) Tur det för jag var så hungrig! Sen började det regna, haha, typiskt. Tur att de är så rutinerade campare så de hade satt upp en presenning som vi kunde häva bordet och bänkarna under =) När klockan blev typ halv tolv så bestämde jag och Jimmie oss för att gå hem. Eller ja, gå till bilen genom skogen. Och fy! Jag blev skiträdd! Vet inte vad som flög i mig men helt plötsligt så var jag mörkrädd som fan och skrek och hade mig för att inte björnar och vargar skulle äta upp oss och jag ryckte till för minsta lilla blad! Haha, behöver jag säga att jag nästan dog när en padda hoppade framför mig när vi väl var framma vid bilen? Hahaha! Och Jmmie blev irriterad för att jag skrek och tjoade. Då tjoade jag högre. Haha.
  
   Ja, men innan dess så var vi in till stan. Till birsta. Och jag hittade värsta mycket grejer! Jag skulle ju ha köpt ett par svarta jeans hur länge som helst, och det sa jag till Jimmie, och när jag var och kollade på olika tröjor och sånt så kommer Jimmie "Konstiga byxor det där..." Haha, sen sa han "De här då?" Och så hittade han ett par som jag köpte! Unbelivable. Och jag hittade en tröja och två linnen och nya leggings och ett par örhängen. Jag blev iallafall supernöjd! Jimmie måste ha magiska krafter som gör att jag hittar fynd! Haha. Eller så är det för att han hatar att gå i affärer med mig så jag skyndar lite extra och inte "känner på precis allt!" som han säger att jag gör X) Haha.

   Sen köpte Jimmie en ny dator (stationär) och han blev superglad för det =) Han ligger fortfarande och sover, tror jag ska väcka honom såhär "Jimmie? Du minns att du köpte en ny dator igår va?" Och då kommer han flyga upp ur sängen och fixa med den! Haha X) (Han hann aldrig installera den igår). =)


Jag förstår fortfarande inte att jag ser ut såhär i håret! Haha! Chockas varje gång jag går förbi en spegel X)
Nöjda nu? ;)
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

japp! ;) haha! Åhh det blev ju jätte fint! färgen syntes mkt bättre på dom där :) superfin färg! det såg lite röd/brunt ut? JÄTTE FINT! :)

2009-07-31 @ 11:27:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Bra! ;) Ja, hon behövde lägga i lite rött annars kunde det bli grönt (fyyyy!) för det är lite tricky att färga blont (blekt) hår, för man vet aldrig hur det kan bli ;D Tacktacktack! =D

2009-07-31 @ 11:41:28
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det brukar ju inte vara det lättaste att gå från blond till mörk men det belv skit bra ju! :)

2009-07-31 @ 12:07:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Vill ni komma och grilla imorrn? :P Tänkte att man kunde ju grilla ihop allihopa innan man åker ner på puben. om ni skulle dit? :) duka långbord och grejjer här hemma hos oss! ;)

2009-07-31 @ 16:02:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: monaiii

oh fina fina fina simone! Du är så fin!!!

2009-07-31 @ 18:10:18
Postat av: Mia

Det blev riktigt bra Enomis :) Jag är väldigt nöjd!

2009-07-31 @ 18:54:01
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese; Ja, visst, är såå glad att det inte blev grönt! Har sett en del med grön/brunt hår (misslyckad färgning) och fyyy! Ja men visst, det vore ju skitkul =D

Mona; =) Taaaack Moniii! =) <3

Mia; Taack! Haha, bra att du är nöjd ;) Haha, I miss you crazy person! Kom hem nu!

2009-08-01 @ 11:37:22
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback