Vårkänslor...??

   Ja, det har jag inte direkt nu när det snöarsnöarsnöar! Men jag klagar inte för det är så jävla mysigt med alldelens ny snö som bara puffar upp runt om en. =) Jag höll nyss på att köra i diket, en massa ungar stod mitt i vägen och väntade på bussen, då blev jag irriterad och skulle gasa lite för att skrämma dom (haha) men jag höll på att köra i diket istället! Hahaha! Fy fan vad fult. Fast jag trixade till det lite så det såg bara ut som att jag sladdade sådär fränt , fast det har jag faktiskt lärt mig, lite. Haha, igår när jag åkte hem från Norrfjärden så körde jag med handbromsen i typ hela vägen upp på Gnarp! -,- Suck! Hahaha! Fast den är så kass så det var därför jag inte märkte det, tror inte jag hade dragit i den riktigt heller. Haha, stupid iallafall.
   Ja, men våren var det ja. Jag vill soooo bad klippa mitt hår! Fast bara fina till det lite. Toppa och så. Sen vill jag färga det också, brunt (fråga mig imorgon så vill jag ha rött/blont/vitt/svart). Men om jag hade min normala hårfärg så slapp jag färga det så mycket! Mitt hår går ju fan av och jag blir munk snart. Då måste jag gå omkring i en brun/orange kappa hela dagarna =( Jag som hade tänkt köpa värsta fina kläderna nu till våren... Ja! Just det, jag har funderat på att köpa ett par chinos -beiga. Men inte nu längre när jag har sett ginatricot reklamen! Uscha! De ser ju förfärliga ut i alla de där färgerna, iallafall på henne (modellen). Får se om jag ändrar mig, de kanske ser bättre ut på en själv ;) Ja, men iallafall så tror jag att jag vill ha långt hår = spara. Såhär tänker jag: Långt hår= brunt hår. Kort hår = blont hår. För om det korta blir slitet och går av så märks det inte så mycket X) Jaja! Får se hur det blir.
   Jag måsta bara tvångsa ner några tankar till ännu ett inlägg, för att kompensera the bad update liksom.
Nu tror jag att jag går och kollar X-Men 2 med Jimpan.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Mhä! Jag som tkr hon (modellen) är så snygg i alla dom där färgerna! Så nästan att jag vill köpa allihopa själv! SOMMAR OCH VÅR JU! :) Fast jag tänker att det inte ser lika bra ut på mig själv med alla dessa färger, man får se man får se.. :) men beiga ska du ju absolut köpa! chinos är ett måste! så snygga och så sköna!! :)

2009-01-25 @ 21:35:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, olika smak. Ja, jag var på väg att köpa ett par på bikbok men de var fan inte snygga, och de var osköna! Ska kolla på gina om de är bra =)

2009-01-25 @ 22:23:06
Postat av: Therese

ja en del är faktiskt fula...

2009-01-25 @ 23:04:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja! En gång när jag skulle på statoil så stog det massa "ungdommar" mitt i vägen också! Och inte faaan flyttade dom på sig heller! eller några men inte alla! Så jag fick svänga runt dom! Jag var så sugen på att köra på dom, haha. Eller ge ett finger. Men jag höll mig, vilket jag ångrar! hahaha :P

2009-01-26 @ 06:15:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha!!

2009-01-26 @ 22:20:19

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback