The ultimate breakfast

   Milkos philura-fil (bra för magen) + äppelbitar. Mums! Så gott =) Det var längesen jag åt någon riktig frukost nu, antingen glömmer jag bort det eller så dricker jag lite kaffe. 
   Idag ringde en kärring från arbetsförmedlingen till mig: "Nu har jag fått mail, du skulle ha varit på ett studievägledar-möte nu idag!" Öhm, jaha? Ja, hon -samma kärring som ringde- sa när vi -hon- bestämde att jag skulle gå på "det där" att hon skulle höra av sig till mig när det där började i bergsjö, så jag slapp åka fram och tillbaka till Hudik. Och så ringer hon och nästan skäller på mig ?! Jävla kärringjävel. Jag hatar när "vuxna" människor tror att de kan skälla på mig/andra också. Enligt lagen så är jag också vuxen, och även om jag inte vore det så är de enda vuxna som får "skälla" på mig mina föräldrar. Det är ju fan helt otroligt vad bombade vissa människor är! Ska fan anmäla kärringjäveln för kränkning. Jävla idiot.
   Nu fick jag ett samtal också och ska in på onsdag. Alltså, jag måste in på tisdag på det där jävla skit gruppmötet och ska lämna in några jävla "uppgifter" och skit -I hate it! Och sen måste jag på något till jävla möte nästa dag! Från 13.30 - 15.30 (!) Och sen kl 16.00 på ett induviduellt möte (??) Bläbläblä! Nej, fy fan. Och på det där jävla gruppmötet så snackade de sist om att "kan vi inte ha en halvtimmes rast så kan vi gå och fika? Ja!" NEJ, idioter! Jag vill snabbt dit, prata, hem. Vem fan vill sitta i ett litet rum där i tre timmar!!!!?? I hate it!!! Skaffa ett liv för fan, jag har bättre saker för mig!
   Nu blev jag på dåligt humör och min dag blev lite smått förstörd, suck... Nej, det blev den inte för de kan vara idioter för sig själva, jag skiter i dom.
Rainbows and sunshine!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback