Staaaan! =D

   Idag så slöade vi omkring, jag, Jimmie och Linus. Åkte och kollade/ tog bort nå grejer på golfen (min!). Sen åkte vi och handlade fika, varma mackor. Mmm =) Och brownies. Mmm. =) Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, Jimmie blev irriterad för han ville svetsa bilgrejer men hade ingen svets så vi måste köpa nya. Iallafall så kom jag på (har tjatat hur länge som helst) att vi skulle åka in till stan! Då kunde vi både köpa grejer till bilen och handla mat. =) Och så blev det. Tillslut! (Fast Linus följde inte med, det var bara jag och Jimpan =) Haha. Har nyss kommit hem. Det blev en sväng på några affärer också, (I can't help myself) där jag inhandlade mina favoritörhängen (!) som jag velat ha sen i våras och "silvershampo(-o?)" (som det inte heter "längre"). Och genomskinligt nagellack, så nu har jag lackat örhängena, värsta bra tipset! Lacka fejk guldet/silvret med genomskinligt nagellack så blir det inte fult och sådär daskigt. Ska se nu då om det funker ;) Sen var vi in på IKEA också och mitt skåp/bänk grej hade gått upp i pris igen! =( Så jag fick köpa den för nästan dubbla priset... Men jaja, jag ska ha den! Och lite annat grejs (ljuuuus!) 
   Och nyss ringde Therese -thess- och sa: "Nu är jag hemma." Hahaha, det lät som hon bara ville säga det sen lägga på X) Iallafall så skulle hon komma och hälsa på en sväng =) Fast jag sa innan 20.30 för jag lovade att skjutsa mama då, hmm... Jaja, får se om hon kommer. 
   Imorgon blir det jobb.
   Nej, nu ska jag hjälpa Jimpan att montera ihop grejerna! =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad roligt att gå på IKEA, det ska jag göra i helgen :) hm bra tips det där med nagellacket, bara det inte ser fult ut när/om nagellacket försvinner...?

2009-01-29 @ 22:30:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback