Picture Time!

   Ja, här tänkte jag lägga upp lite försenade nyårsbilder =)
Blomman var på plats...
 ...Och vi var redo att bege oss till:
Ferra & Therra
 Värdparet för kvällen =)
Nathalie
 De hade dukat så fint, synd bara att ingen ville sitta bredvid Nathalie... Haha XD
Mmm
 Efterätt, och små namnkort/bordsplaceringar där det stod vad namnen betydde, mitt betyder "bönhörelse" =)
"Min" diamant ;)
  Den var så fin. Tänk vad rik de måste vara, som har sådana här stora diamanter bara liggandes på borden...
Jimpan & Limpan
 Haha, jag har en hel serie med bilder från att de börjar kittla varandra, till småbråka och sen kramas X)
Pär och Nathalie
 Pär var iallafall sämst på "Men vilda gester" X) Skulle förklara "Gardin" men trodde det stod "Gradin" (Peter heter det i efternamn). Hahaha!
Jimmie och Loffe
 Hahaha, snacka om underbett! X) Jag tror Loffe blev lite ledsen för han sa "Alla kort på mig blir ju dåliga!" Haha =)
HAHAHA!
 Alltså kolla på kortet. Eddie och Malin i bakgrunden, Therese skrattar ihjäl sig, förmodligen åt Nathalie när hon antingen försöker härma en gnu, eller "göra en Loffe" XD
Spel
 "Med Vilda Gester" &  "Singstar" Hahaha, det var roligt! XD
Och...
 Min allra finaste raketbild =) Gott Nytt År! ;)

Nu har jag bestämt mig för att dela med mig av mitt nyårslöfte också, eller ja, det är väl inte riktigt ett sådant för jag tror inte på det. Men iallafall så; Nu har jag bestämt mig för att lyssna på mig själv! Känns någonting inte bra, så är det förmodligen inte det. Jag är expert på att tränga bort tankar och tycka att joo, allt är bra! Fast det kanske inte är det. Och när det gäller allt egentligen, lyssna på vad jag vill. Inte vad andra tycker att man ska/borde göra.
   Japp, hoppas bilderna är till underhållning ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahaha :P Första kortet på mig ser jag ju ut som en häxa med världens puckelrygg :P och kortet där therese gapskrattar: HAHAHAHAHA :P

2009-01-28 @ 08:40:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahahaha!! XD XD

2009-01-28 @ 09:20:23
Postat av: Therese

Finally ;) haha roliga kort!

2009-01-28 @ 09:44:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback