Moneymoneymoney, Must be funny...

...In the rich man's world.
   Idag har jag pungat ut mängder med cash. Först rök några tusingar på räkningar, sen typ 700 spänn på kläder jag skickat efter. Suck. Haha. Men jag är helnöjd med mina toppar/linnen jag skickade efter! Så glad att jag köpte två olika färger (svart+blå, sommaren here I come! Haha). T-shirten åker tillbaka (blä) och kavajen var för stor så jag måste skicka och byta. Men nu funderar jag på om jag verkligen är en "kavaj". Eller, haha, om jag vill ha en, om jag kommer att ha den på... Ja, det kommer jag nog =) Det är ju alltid bra att ha en svart kavaj =)
   Nu är det dags också att ta tag i grejerna som är överallt i lägenheten! Hämtade en till (!) låda nyss + bokhyllan. Nej, fy. Nu har vi tre lådor som bara står och tar plats här inne! Vad ska man göra med allt skit som man ändå inte vill slänga?! Plus att vi måste plocka undan biljardbordet (!). Jag har klagat på det, jag vet, men om det försvinner så blir det ju värsta tomt och det är ju skitkul att spela =/ Jaja... Jimmie föreslog att vi skulle ha ett par fotöljer där bordet står. "Ja!" Tyckte jag, "Och ett schackbräde!" ... Tystnad. Hahaha, han gillade inte den idén. Jag tycker iallafall att schack är mysigt, vi brukade jämt spela schack hos famma & faffan när vi var små. Inte för att vi spelade så mycket efter "reglerna" men vi försökte iallafall =) 
   Men, vad hungrig jag blev. Va?! Är klockan redan halv två? Oh herre. Nu ska jag ta tag i dagen.
Hej!
\\
Over and Out
  

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag och anna brukade spela schack ganska ofta förut oxå, haha... fast jag förlorade 99% av ggr. mest för att det tar sån tid och att jag inte hade tålamod till att försöka... haha

2009-01-22 @ 17:33:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha!

2009-01-22 @ 17:38:29
Postat av: Nathalie

Schack är faktiskt kul =)

2009-01-22 @ 18:29:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa =)

2009-01-22 @ 19:32:36
Postat av: Anonym

hahaha simone gå in på blondinbella och titta hennes sminkbild!! GUUUD!! Hon ser nerbajsad ut xD

2009-01-23 @ 15:00:13
Postat av: Mia

I miss you! Har du skickat brevet.. ääään ;) ?

2009-01-25 @ 05:47:06
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nu måste du uppdatera, Simonis! =)

2009-01-25 @ 14:29:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mona: Ahahahaha!

Mia: Jag hittade ju inge fint brevpapper! Men jag ska! Jag jobbar imorgon men sen är jag (kanske???!!) ledig så I will fix it asap!! PROMISE!!! <3

Nathalie: Japp, done. Två inlägg! ;)

2009-01-25 @ 22:37:51

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback