Laaaaay doooown...

   Guitar Hero.
   Igår så var det jobb då iallafall. Sen när jag kom hem så ringer Therese -thess- och ska komma och hälsa på. Sen åkte vi (Jag + Jimmie + Therese) till pizzan i Harmånger och käkar. Sen hem igen och pratar pratar pratar hela kvällen, haha =) Jimmie åkte och hjälpte Loffe flytta i några timmar sen när han kom hem sa han: "Har ni suttit här hela tiden?" Hahaha, jaaa. Vi skrattade åt kort på människor på facebook -varken jag eller therese kan med den sidan så vi bara klickade och klickade till något kom fram, hahaha! Sen berättade hon om hur det var att jobba där borta i "fjällen". Hahaha, höll på skratta ihäl mig när hon berättade om en kille som bor med dom (gruppboende) och han är helt psyco och säger "Mimimimimimimimiiiiii!" Utan anledning! XD Hahaha, han kan inte ha alla chips i påsen han inte! Sen kring midnatt begav hon sig hemåt, hon skulle upp till Sundsvall imorgon och klippa sig, jag vill också klippa mig! "Du kommer vara mörkhårig du när jag kommer hem" var en kommentar som jag fick när jag berättade hur otroligt less jag är på mitt hår. Jag vill väl ha fint blont hår, inte dassigt gult. Blä. Och det där shampot jag köpte verkar inte göra mycket annat är förstöra och slita ännu mer på håret. Bläbläblä.
   Inte fick vi åka och hälsa på morfar idag heller. Han ligger på sjukhuset i Hudik för han fick blodförgiftning, och jag tycker inte om detta. Det känns förjävligt. Stackars moffan. Det var "vinterkräksjukan" som spökade på sjukhuset så det är besöksförbud. Hoppas moffan inte får den, fy jag blir så rädd. Hörde ju på radion att många gamla människor som får kräksjukan orkar inte, deras kroppar orkar inte. Eller vänta, det var nog om influensan jag hörde det! Fast ja, det är ju asjobbigt att ha kräksjukan med... Suck.
   \\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback