Vi städar

   Städar, städar. Tror jag håller på få migrän/ en stroke för jag skriver fel hela tiden fast jag tycker att jag trycker rätt! Skitdatahelvetesjävlaskitfan. Har jag nämt att jag blr på dåligt humör när jag städar? Plus att jag fortfarande är sjuk märker jag, jag orkar inte göra någonting! Blir helt snurrig i bollen.
   Har hängt upp lite tavlor i sovrummet iallafall, de är helt omatchande och det är så vackert tacky. ;) Ska bara bestämma mig om jag vill ha det så romantiskt där eller om vi kör matcha-inte-grejer-stilen.
   Nu ringer det också... Det var inte till mig. Der är rätt dumt det här, jag måste byta min adress hit för jag måste hålla på att hämta posten och skit hemma. Plus att det vore bra om det stod typ mitt namn också på det här telefonnummret. Jag menar jag bor här lika mycket som Jimmie bor här, inte för att han säger att jag inte ska byta adress och skit men det är bara att jag aldrig tänkt på det. Jag måste börja tänka vi bor här, jag bor här! 
Jimmie och jag bråkar om hur vi ska inreda resten av det jättelåååånga vardagsrummet, han vill ha ett massivt data/skrivbord, jag vill ha en myshörna med fotölj och en massa böcker. Jag tänker vinna, jag måste.
Hej! ;)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

myshörna lät mycket bättre! haha. iaf. i mitt huvud! =)

2009-02-24 @ 14:37:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaaa! =)

2009-02-24 @ 14:46:48
Postat av: Therese

gillar den nya designen :)

2009-02-24 @ 15:38:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, tack. Är inte helt nöjd, expect chance ;)

2009-02-24 @ 15:38:47
Postat av: Nathalie

Ja, jag gillade också designen =) Älskar alla dina bilder du knäpper =)

2009-02-24 @ 15:49:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Åå, tack =)

2009-02-24 @ 15:57:31
Postat av: Therese

ja jag med :)

2009-02-24 @ 16:17:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

:D

2009-02-24 @ 16:55:08

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback