DoubleelbuoD

   Jag hatar verkligen när människor säger saker som "Antingen gillar man högklackat eller så lågklackat". Nej. Så är det inte. Jag gillar båda, jag tycker båda är snyggt med rätt stil. Eller "man gillar antingen kjolar eller klänningar" Whaaaat? Jag kan berätta att jag har allt på mig -inte samtidigt dock. Jag menar, slackerbyxor, kjol, converse, high heels, linnen, allt som jag gillar. Vad är det med människorna som försöker sätta upp "regler" om hur man "får och inte får" klä sig? Shut up, mofo's (ja, en liten egenkomponerad förkortning). I can dress how I want.
Just try and stop me!

Moahahahaha.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja precis, man kan ju ha en socker söt klänning med klackar ena dagen och ett par baggy byxor med converse nästa.

2009-02-24 @ 17:51:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Exakt! =)

2009-02-24 @ 19:48:46
Postat av: Nathalie

Precis.. Man klär väl sig i det man tycker är snyggt?! =)

2009-02-24 @ 19:58:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa =) ! ;)

2009-02-24 @ 23:28:11

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback