Double team

Både jag och Jimmie blev chaffisar ikväll. Jag har kört och kört och kört. Fy tusan. När man går med på att vara chaffis åt pappa så blir det aldrig som man tänkt sig: "Ja, Isak undrade om vi kunde hämta han? Och Patrik?" Men jaaaa! Fast jag skjutsar inte hem någon annan än pappa! Nope. De kan GÅ for all I care.
Och nu ringde hon-som-gör-mackor-som-jag-säljer och säger att jag är "stand-by" imorgon. Jaha?! Så jag ska kliva upp och göra mig iordning för jag kanske ska jobba!? "Jag ringer senast 9 jag då" Jaha? Ok, tack, en halvtimme innan jag ska jobba. Suck. Note to self; look for a job.
   Och Jimmie och jag gick precis om varandra... Nu kom han hem! Yey! ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men.. jag såg inte dennis nånting ikväll. Hm, han som brukar vara så kul =) Dock träffade jag Freddy och fick en dans. haha. och Bittan satt och sov på en stol, hahahaha :D

2009-03-01 @ 01:49:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Ja, pappa sa att Bittan blev rätt full och ranglade omkring där inne X)

2009-03-01 @ 11:05:28

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback