D-day

   Idag är första dagen jag har varit utanför denna lägenhets ramar sedan i tisdags (!) Ja, jag har varit sjuk. Ner på statiol och vinka av systrarna, och nyss på ica och handlade upp hela min lön på skit. Hahaha ;) Såg Nathalie och Pär, de åkte fyrhjuling, jag blir avis. Jag vill också vara ute i friska luften! Mer än att åka och handla på sur-ica... Haha.
Blä, vad hungrig jag är (note: magen är hungrig - jag vill inte äta) Lura migsjälv med chips och dipp? Utan dipp? Hade ingen gräddfil på ica eller statiol. Skit också. Blev så less på ica så när Jimmie pekade på risifrutti-hyllan så tog jag en näve och sa "Ja, men ta några då bara." Hahaha. Fult. Nu åkte han på Q8 och jag duschade, fy fan vad skönt. I feel like a new person! Jag har varit så jävla sur idag, men nu är det slut med det. Skönt. =)
   Hejsålänge.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, det var skitskönt att vara ute i friska luften! :D

2009-02-23 @ 05:44:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback