A trip down memory lane

   Igår var kul, vi åkte till Kajsa i Jättendal som kommit hem en vecka från Göteborg och pratade och blev lite tipsy. Vi pratade gamla minnen om högstadiet och jag och Frida kom på att vi aldrig fattade det där med "de coola barnen", vi tyckte att vi var coola. Sen åkte vi in till stan och dansade oss svettiga hela kvällen lång. Efterfest i ett hotellrum på stadt med ett par killar som sa "Schhhhh!" Då sa jag "Dra åt helvete". Jag hatar när människor säger schhh! Åt mig! Så jag fick med mig Kajsa, vi gick och trakasserade ismaskinen i lobbyn och sen köpte vi (läs hon) pizza och jag köpte cola. Mmm, coca cola. Sen kom Frida, Karin och Lina (som körde) och då blev det hemfärd. Var hemma typ vid 4 inatt.
Imorse blev jag väckt av att telefonen ringer (no shit?!) och det var min "chef" som sa "Vill du inte jobba längre?" Öhm, jo. Jag har varit sjuk i över en vecka -det har varit asjobbigt för mig. Då skiter jag fullständig i om hon tycker jag har varit borta för länge, är jag sjuk och känner att jag inte orkar jobba så är jag hemma. Och inte är det mitt problem om hon ringer för sent så jag inte kan svara. Herregud, tänk lite människa! Jag jobbar för att leva, jag lever inte för att jobba. Irriterad.
   Och nu förstår jag varför det blev en maffig paycheck denna månad, I've got a raise! Haha. Good. I deserve it.
   Jag och Jimmie satt och kollade på Scrubs -I love! Men då ringde hans mamma och Barbro hade fastnat med bilen (?) så han skulle åka och hjälpa henne. Jaja.
   Är väl bara att vänta på att han kommer tillbaka =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, snygg header! Och Scrubs är fanimej min favorit show alltså! ;)

2009-02-27 @ 04:36:03
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Tack! ;) JAAA! <3 =D

2009-02-28 @ 13:07:13

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback