Julmiddag på 2 timmar? Of course ;)

   Ja, igår vid två-tiden så kom jag på att jag och Jimmie skulle äta julmat! =) Smart tyckte jag. Sen höll jag på och rensade garderoberna och faan! 90% var sommarkläder som jag nu mulat ner i en flyttlåda, haha ;) Snacka om space i garderoben! Och slängde lite kläder gjorde jag också. Sen hittade jag: 10 par svarta leggings! Hahaha XD Jag gillar leggings.
   Iallafall så glömde jag bort att handla, så när klockan var halv fem så åkte jag och handlade på ica. Men fanns allt där då tro? ICKE! Man blir ju inte ens förvånad. Men på okq8 hade de gröt, och på statiol fanns det kalvsylta och leverpastej =) Så det ordnade sig ändå =) Frågade om Denise och Mackan hade lust att komma upp och käka också, och det gjorde dom =) Det var jättegott! Å, jag älskar julmat! Och julmust till är pricken över i:et! Trevlig spontan julmiddag var det =)

   Nu har jag ringt till Sara och försökt luska ut (åt pappa) vad de vill ha i julklapp. Då blev jag utfrågad om vad jag och Denise vill ha ist, haha. 

   Men nu måsta jag faktiskt sluta, jag ska åka och jobba, 20.15 slutar jag
-förhoppningsvis! Om det inte är så mycket folk som inte fattar att vi stänger!
Hejhej!
Imorgon är det julafton!! =D
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

kalvsylta, uäk! :)

2009-12-23 @ 11:10:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är inte kul att köpa klappar med Linus! xD Nästa år får ni säga "Köp det och det åt mig!" så jag slipper yra runt i alla affärer efter Linus utan att ha någon aning om vad han ska köpa. Som vanligt slutar det med något som han själv gärna vill ha, haha :)

2009-12-23 @ 19:05:36
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese: neje, haha, gött! ;)

Sara: Haha, nej det kan jag förstå, hinner knappt komma in till stan så ska han åka hem! X)

2009-12-23 @ 21:53:08
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback