Uffa!

   Jaa, fy! Vilken mardröm jag hade inatt!
   "Batman (Begins?)" gick ju på tvn för någon dag sen. Ja, och i den så var det en psyco-kille som sprutade gas på mäniskor och sedan hade en mask på sig gjord av väv så han liksom skulle se ut som en fågelskrämma (eller något). Och folket blev helt galna av gasen och såg honom helt läskig osv. Ja, iallafall. HAN drömde jag om inatt! Eller masken iallafall! Fy vad äckligt! Och sen så blev det att Jimmie hade den på sig tror jag, och han var busschaufför och skrämde alla som försökte åka med bussen. Haha, det låter lite kul, men det var asäckligt!!!!
   Jag tror Jimmie drömde något hemskt också för jag vaknade av att han vred och vände på sig. Naw, stackarn.
   Sen drömde jag att jag köpte en väska -Prada- för typ 7748 kronor. Snacka om att jag hade ångest! "Ska jag lämna tillbaka den? Ja..Nej.." Haha.
   Jaja, men nu måste jag göra mig iordning -jobbajobba.
Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: monaiii

Jag drömde att jag födde tvillingar!! Emil och Anselm hette dom och det var asjobbigt och jag var världens värsta mamma för jag lämnade dom ute på en hylla när jag skulle byta på dom i en husvagn och så började husvagnen åka och dom var ute själva! O så kom lilly (hon som har tvillingar på riktigt) och sa åt mig och jag skämdes som fan, och jag tänkte heeela tiden " oh nej! Jag kommer inte kunna göra allt jag ville göra i livet nu" Snacka om ångestdröm! Sen ringde alarmet och jag vaknade och blev så jäkla lättad!^^

2009-08-27 @ 08:41:55
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

HAHAHA!! Maaan! Mona då! X)

2009-08-27 @ 22:17:35
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback