Men faan också!

   Alltid ska det vara en massa jävla skit! Hela jävla tiden!
   Jag skulle ha fått löning idag, men fick jag det? NEEJ!
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
   Jag fick skriva ett mail och fråga om det blivit något fel då jag skickat in lönerapporten i tid och allting. Och till svar fick jag typ: "Ja, du brukar skicka in den i tid så jag saknade den faktiskt. Jag kollade jag bland skräpposten nu och där låg den. Ber om ursäkt för detta." Men hallå?! Om du saknade den så kan du väl ringa eller maila och höra om det har blivit något fel?! ELLER?! GAH! Jag blir galen!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: kulturella

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå föööööö.vad jag förstår dej.

2009-08-20 @ 13:57:29
Postat av: Therese

är det nån som vet vem den där kulturella är eller? sitter och skriver en massa "uttänkta" kommentarer till alla gnarpare hela tiden! HAHA! XD bergis nån medelålders-gnarpskalle som har tråkgit! HAHA!

2009-08-20 @ 17:11:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ja jag börjar undra jag också... Hmm. Haha, vem är du kulturella?

2009-08-20 @ 18:55:53
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: kulturella

så är det en tant... som hoppar in här 5 minuter åt gången.

2009-08-21 @ 14:26:28

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback