It's done

   På tisdag börjar jag min praktik på H&M i Sundsvall =)
   Därför var jag uppe tidigt idag och åkte in och hade "intervju". Vi stog bara och pratade, bland kläder och väskor, haha. Så kom vi överens om att jag är där tis-fre. (Jobbar på bussen måndagar). =D This is going to be sooooo fun! Det är på "prov" nu i början, dvs "Om vi inte är nöjda, eller om du inte trivs så är det inget mer med det. Då slutar du och vi tar in någon annan, det finns såååå många som vill praktisera här så det är ingen idé att hålla på varandra." Citat. Från butikschefen. Tack. Nu blev jag verkligen säker på min sak. Haha. "Ja, du kommer märka att vi är lite hårda men vi vill ju inte ha någon som bara står." Haha. Ja, hård sa du? What ever do you mean?
Haha. Men det ska nog gå bra =)
   Sen blev jag lite depp efter telefonsamtal (knepiga människor det finns -work- suck, äckelskit!). Så jag shoppade upp mina pengar, haha. Sa till Jimmie att jag skulle åka hem, men skickade sen ett sms; "Jag åker in till Birsta en sväng. Måste shoppa bort ilskan.." Haha, shopaholic? ;)
   Jag köpte iallalfall min jacka! Äntligen ;) Perfekt att det var clubdag -då fick jag 10% rabatt också =)
Lite annat jag fick med mig hem; Armband, örhängen, två tröjor, ett par leggings och en ny plånbok! Yeah man! Finely så hittade jag en som jag gillade (och som inte kostade sexhundra spänn). Så Therese (tess) om du läser detta; Jag hittade en tillslut! Haha ;D En svart, old-lady plånka för typ tvåhundra =) I love it.
   Nej, nu ska man väl göra någon mat snart. Tror det blir kyckling =) Imorgon blir det jobb på bussen igen... Suck. Men i måndags när jag kom hem (eller var det söndags?) så bestämde jag och Jimpan oss för att hitta på något kul på fredag =D Så jag längtar tills helgen kan man säga -LEDIG!!!!!!! =D
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men va kul! :D Är det i stan eller i birsta? =) Om det är i birsta kan vi ju "luncha" ihop nångång! hahaha :D Vilka tider fick du jobba då då? =) Jag har ingen aning om vilka tider man "får" jobba. Måste höra med arbetsförmedlingen.

Men grattis! =)

2009-08-26 @ 16:46:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa! Nej, det är i stan. Jag ska jobba 10-18, frågade henne jag vilka tider ddet var bara.

Ja, men jag tror det är något sånt. Man ska ju ha "fyra timmar/vecka att söka jobb" också. (Men jag jobbar måndagar ist.). Vet du inte vilka tider du har än eller? När ska du börja? =)

2009-08-26 @ 17:20:31
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

okej =) Näe, jag vet inte än. Ska till arbetsförmedlingen veckan innan och prata lite med henne =) Men hon på Cubus ville bara veta pga försäkring och så :) Men jag sa att jag trodde att det var till 18. För therese hade för sig det sen hon praktiserade. Men första dan ska jag dit till 10 iaf =) Jag börjar den 15:de, också en tisdag! :D

2009-08-26 @ 17:31:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Men vad kul! :) Congrats'! :P H&M är nog en bra butik att ha praktik på det med (lika som jag skrev till nathalie om cubus) för dom har så mkt olika grejjer! :)



Men kommer ni på kräftskivan då eller? :D

2009-08-26 @ 21:05:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

=) Jaa! =) Ja, jag hoppas det =) De varkade rätt "hårda" liksom : "Vi vill inte ha någon som bara står och DRÄLLER inte!" Haha, men det passar ju mig bra! =)

Ja, är den på lördag va? =)

2009-08-26 @ 23:01:56
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

japp! :) (ta med egna kräftor bara så ska jag köpa till lite tilltugg och grejjer) + eget dricka då såklart! ;)

2009-08-27 @ 07:20:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ok. Kräftor creeps me out så vi får se hur det blir med den saken ;) Haha

2009-08-27 @ 07:53:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

okej :) ta med räkor då ;P haha!

2009-08-27 @ 08:17:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback