"Du är ju så jävla oteknisk"

"Va?"
"Jag sa att du klarar inte av någonting."
   Kollar på "unga mödrar" på femman nu, i brist på annat (jag vägrar kolla på Anna Skipper!). Och en tjej bara klagar och klankar ner på sin kille hela tiden, haha, kärring.
   Jag såg ett avsnitt av de danska mödrarna (och fadrarna) -nu är de norska tror jag. Ja, men de rökte ju inne framför bebisen och runt den. Då måste man ju vara totalt hjärndöd. Och jag läste nu någon artikel om "Vin, ett glas om dagen när man är gravid?" -Nej. Stod det sedan, det funkar inte. Fast det tycker jag man bör fatta själv, hjärnskador och allt vad det heter. Ska man utsätta sitt barn för det? Nej, fy fan.
   Jaja. 
   Fan vad mätt jag blev, bara på lite ris och kycklinggryta (från igår). Blä, vad äckligt. Är illamående nu, och jag åt kanske vid 18 (!). Min magsäck har blivit mindre tror jag, jag kunde fan inte äta mer än några gafflar. Fast det kan bero på att jag hatar micrad mat också -fy och blä. Färskt ska det va! ;) Haha.

Oh well. Nu kan det väl bli något bra på tvn så jag bara kan slappa. Fast jag måste dammsuga också, blä. Haha.
Jaja.
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback