You go ahead and let you hair down...

   Ahhh! Det är verkligen så! Jag är så less på att sätta upp håret "var-ej-ivägen"-style! Hårband, spännen, bläbläblä!
   Nu har jag jobbat två långdager i rad, dvs 26 timmar-två dagar. Eller ja, 25 timmar och 20 minuter då. Fy vad jag är slut (!).
   Nu ska jag sätta mig och njuta av min Ramlösa-Citrus, som jag har drömt om! Seriöst! Jag var så törstig härom natten så jag drömde att jag var otrogen (men det är en annan ful historia, hahaha!) OCH att jag FÖRSÖKTE, och försökte och försökte köpa en Ramlösa-Skogsbär först, men sen fick expediten (aka my lover ??? Hahaha!) mig att ändra mig till att verkligen vilja ha en Citrus! Men jag fick den aldrig! I want to drink!! Hahaha! Kolsyra-craving (p.s min soda stream har slut på bubbel! =( ).
   Jag var nyss på statiol och handlade -min Ramlösa-Citrus. Och det var en massa små -kåta- tonårspojkar där, typ ett handbollslag eller något. De skrek och gormade och skulle dela på kostnaden för en porrtidning (why?). Oh well, "Nu blev det liv i byn!" Fick jag ur mig till deras lärare/coacher/whatever, hahaha! "Jaa, och vilken by var det nu då? Gnarp?" Jaa. Gnarp. Hahaha ;)
   Nu ska jag äta! Sen vara ledig i två dagar, I LOOOOVE! Och nu komma Jimpan hem också =)
Hej!
\\
Over and Out!!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback