Oj oj- Ojoj

   Jaa, jag vet, dålig uppdatering. 
   Men idag är jag ledig så nu kan jag passa på att skriva lite. =)  Jag har nu jobbat två lååååångdagar i rad -igen. Och JA det är jobbigt och JA jag känner mig fortfarande inte som en människa. Jag var så trött när jag vaknade imorse, men ändå kunde jag inte somna om (what's wrong with meeee?) och min fötter hurts like hell! Ajaj.
   Jaja, nu har jag idag ledig iallafall, jobbar imöra, sen ledig fre-lör =) Wihoo!
   På torsdag (imorgon? I donno, jag har tappat min tidsuppfattning) så är det ju sista april. Då ska jag kolla på någon brasa, om det finns någon? I sörfjärden så "får man inte ha" en sådan längre för några jävla sommargäster (eller vilka idioter det var) hade klagat på att det låg "pinnar på stranden".  Whaaaat? Hahaha. Så löjligt. Menmen, i Norrfjärden är det kanske, eller så gör jag en själv (tänder en engångsgrill på balkongen) haha.
    Ja, vad ska jag mer uppdatera? Datorn är knäpp, jag tror den kommer dö snart, det är synd =( Och jag ser ut som ett lejon, mitt hår är alldelens vilt! Som en lejonman. Jag måste klippa det... Jag tror jag måste klippa av det... All of it... Det är så f-ing slitet. Så kan jag låta det växa ut sen i sin naturliga färg och bara vara friskt =)
   Jaja. Nu ska jag ta ett glas kall Oboy =) Såååå gott! =)
 Oboy, vilket vackert väder! ;)  Wait! Did I miss something?!
Hej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Guud vad gott med ett iskallt glas oboy, mums det måste jag gå och göra nu :P

Och vad är det där för smarrigt? Godibitarna eller vad det var? Finns det att köpa nu ? :D haha. beroende!:P

2009-04-29 @ 17:58:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa ;)

Ja, jag vet inte! Jag hittade en bild och blev fundersam, de måste ju varit längesen för jag har inte sett några sånna.. ;)

2009-04-29 @ 18:10:32
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback