Min lilla apa

   Ja, igår så var vi till Terra och Ferra och grillade. I never thought I would say this, but: Jag är nu less på grillat! Ja, jag vet! Sommaren har inte ens börjat! Men köttet igår var inte gott. Och majsen var sur, haha. Efter det så åkte Terra in till stan och vi satt kvar, haha. Vi spelade kort och hade det trevligt. Sen kom Peter och sen Marcus, sen gjorde vi inte så mycket mera. Vi åkte hem med Marcus typ elva, blev en tidig kväll, trevlig kväll. =)
   Innan det så var jag i stan och shoppade! Fy vad kul. =D Haha. Köpte hur mycket som helst tror jag, haha. Köpte tre toppar på h&m som jag inte ens planerat att köpa/sett, det tycker jag är kul. Att bara hitta något man gillar, bara sådär =) Skor köpte jag också, sandaler i strl 38. ! Jag säger alltid att jag har strl 38/39 men det blir alltid 39, men inte i de skorna, första gången jag köpt ett par 38:or sen typ sjuan, haha.
   Och idag så kom pappa och Bianca och hälsade på. Jag sprang på statiol och köpte kaffe och ballerina så de skulle få något att fika, och de hade köpt med sig bullar så fika blev det ;) Bianca skulle ta bussen 12.05 till Uppsala (Norrtälje -hennes mamma) så hon fick vara hos oss ett tag, så gick jag nyss med henne till bussen. Lill-apan min, hon blev lite orolig men jag följde med henne in i bussen och såg till så hon fick en plats (hon var orolig att hon inte skulle få en plats, haha, lilla gumman) sen fick jag säga hej då. =( Uscha. Ville bara åka med henne hela vägen så hon inte skulle vara orolig. Men hon har ju mobilen och kan ringa och prata när som helst. 
   Mm. Nu ska jag gå och äta en bulle och smsa med sis' ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

ooh my goood! Har du tröttnat på grillning? jag grillade i lördags och det var aaawesome! har med mig leftovers i matdosa idag! MAGAAAD kan inte längtas mera! xP På fredag vill jag att du partipartar med mig i schoudiksvall! Hä fyll ju år i möra ja! Hä tyck om däg ja! hahaha! puss!

2009-04-20 @ 10:23:17
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa ^^ Har grillat så mycket! HAha.

Jaa, GRATTIS!! Haha! Ja, jag ska jobba på fredag men jag tror att jag kommer hem vid 6 så... =D

2009-04-21 @ 08:14:09

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback