Home sweet home =)

   Ja, nu sitter jag nere i gällsta i min gamla stuga. Det är så mysigt. =) Jag skulle vilja ha det såhär i lägenheten, jag menar, en balkong -på baksidan- åtminstone! Så man kan relaxa i solen och typ sitta och läsa eller något. Det är ju kallt att sitta på vår "balkong" utan sol... Blä. Jaja. Jag får väl gå ner hit varje dag och sätta mig i solen istället ;) Tänkte gå ner och hälsa på Denise men så mötte jag henne på moppen när jag nästan var framme "Ska bara åka upp på Gnarp och köpa en sallad" Jaha, det var typ en timme sen... Happhapp... Jag tänkte gå ut en sväng med hunden, får se om hon vill (haha, det brukar vara hon som vill ut och går med mig) ;)
Oh well ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback