Happy Valborg!

   Hahaha, eller något! ;)
   Idag har jag jobbat, jobbar och sliter jag. Komma hem vid 18 och duschade -oh my god! Jag älskar duschen! Hahaha.
   Vet inte riktigt vad man ska hitta på nu. Limpan, Päran och Peter komma och hälsade på en sväng, dock åkte P:na nu ;) Nu tänkte Jimmie sätta Linus framför GH3 ett tag så han lugnar ner sig (han är rätt dragen, hahaha) och jag funderar på att åka ner till 'fjärn en sväng. Fast jag tar nog med mig Jimpis. Hälsa på papi och Bianci och kolla på brasan där vid hamnen (om det är någon nu då?) Och då ska vi åka MIN GOLF!!! Jaaaaa! Den är besiktigad och klaaaaar nuuu! =D I'm sooo happyyyyy!!! Hahaha!
I Lööööv it!
Ha det så bra nu då och ha det bra. ... Hahaha. ! Men iallafall! ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback