Assface!

   Hahahaha!! Det är typ det roligaste ordet; assface! Hahaha! Jag säger det hela tiden X)
   Jaa, vad ska man hitta på idag då på sin lediga dag? =) Det är så underbart härligt att vara ledig tycker jag =) Mmm! Imorgon ska jag jobba, så jag får passa på att njuta medans jag kan ;) Funderar på att gå på ica en sväng, men nu vet jag inte vad det var jag skulle handla, haha. Skulle kunna åka in till stan en sväng, men just det, jag har ju ingen bil. Jimpan åker vid två. Oh well. =) Får hitta på någonting annat då.
   Hittade ett reklamblad från glassbilen, haha, det var år och dar' sen jag handlade någonting från den. Kanske pappa handlade några glassar förrförra sommaren ^^ Haha. Men det är mysigt att kolla på glassarna, det känns som sommar, haha =) Kanske man ska handla lite glass på ica? ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag älskar att vara ledig, nog för att jag är glad att jag får jobba oxå ,men jag värdesätter den lediga tiden lika mkt :)

2009-04-23 @ 12:04:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa, sååå skönt! Speciellt om man jobbat mkt! =)

2009-04-23 @ 13:55:59

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback