Söndag är en liten dag i slutet av veckan

   Och vad har jag gjort denna söndag? Njae, inte så värst mycket för att vara ärlig. Släntrade runt tills klockan blev typ fyra då åkte jag och Jimpan och Denise ner till momma och moffan och åt -fiskgratäng, mmm vad gott det var! Hade kunnat ätit en hel form själv! Haha ;D Och äppelpaj till efterätt, gott -fast jag blir spyfärdig efter tredje tuggan. Sen var det meningen att jag och Jimmie skulle ha filmkväll och kolla på alla "Pirates of the Carribean" men då skulle P-O låna bilen, Mikal skulle ha skjuts till Hudik och jag måsta skura duschen -blä- så jaja. Men nu så sitter vi iallafall och kollar på tvåan, eller ja vi tog en paus för Jimp måsta åka till Skesta fram o tillbaks. But he's back och nu blire filmkollning med en liiten god drink pour moi ;) Haha.
Hej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback