Somtimes äre bäst att vara | ?

   Såhär är det. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Det är väldigt frustrerande.
Jag vill träna, men vadå? Ut och gå, jaja men jag vill typ spela fotboll/basket/någon annan team-sport. Men kan man göra det i min ålder utan att vara påväg mot proffsnivå (redan vara proffs?)? Svar Nej. Man får inte ha roligt längre, Nej du är för gammal! Du är ju för tusan nitton!
   Haha, ja jag är faktiskt nitton! Och det känns i hela kroppen! När jag fyllde år i lördags så kände jag i hela kroppen att nu blir jag äldre, nu är jag äldre. För första gången, annars brukar man känna att man fortfarande är samma ålder hela tiden, men inte då. Fast jag har fortfarande inte fått svara eller säga "Jag är nitton". Haha, kanske låter konstigt det jag skriver. Som om jag hade någon slags ålderskris, men let's face it, vi blir inte yngre. =)
   Nää, äldre och äldre... Och jag vet fortfarande inte vad jag vill. !
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag vet hur det känns, jag skulle vilja börja med friidrott, det är så jäkla kul, men det går ju inte nu... :(

2008-09-23 @ 12:47:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nee, precis. Den enda sporten man kan spela är ju på tv-spelet!! X)

2008-09-24 @ 12:11:36
Postat av: Therese

haha precis, men det är ju ganska jobbigt det med :)

2008-09-25 @ 14:39:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback