Nee nu!

   Nu är det dags att friskna till! Idag klev jag upp kl 08.30 för jag + mor bestämde att vi skulle åka in till stan vid nio. Klockan blir mer och mer och vid halv tio ringer mamma "Är du vaken?" Ööö.. ja. "Jaha, ja jag vaknade nyss. Jag kommer snart." Hahaha =)  Men det gör ju ingenting. Då kunde jag kolla på Topmodel4-finalen (repriser på 3an) -som jag missade på eftermiddagen igår/i förrgår- och se att Naima vann =) Bra, hon är så fin. =)
   Nu känner jag att huvudvärken kommer smygandes... Suck, jag orkar inte vara sjuk och slö och hängig mera! Känns som musklerna i kroppen ger upp, fy. Måste kolla om vi har någon alvedon kvar, pleeease säga att vi har det. Jag måste in till stan för jag ska köpa en födelsedagspresent åt min Jimmie som fyller år på måndag. =) Pusspuss på han. ;)
Nej, nu måste jag faktiskt gå.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är på 3:an. haha. och jag hatar naima!! tönt är vad hon är ! :D

2008-09-26 @ 16:11:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

andreas fyller år på tisdan :)

2008-09-28 @ 14:34:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nathalie: Nej, det är hon inte och just det trött

Therese: Jasså? Tårta x2 ;D

2008-09-28 @ 14:51:51
Postat av: Nathalie

oj jag tog fel på dag, det är på torsdagen andreas fyller år, så då får ni komma o äta tårta om ni vill! :)

2008-09-29 @ 15:32:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: therese

oj det var jag (therese) som skrev föregående kommentar... :)

2008-09-29 @ 15:33:29

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback