Gääääsp

   Imorse blev jag väckt. Har jag nämnt hur otroligt irriterande det är att bo här? Vaknade iallafall av att salongen blev använd... Suck. Klev upp, varje gång hon är här och använder salongen så tänker jag "Ok, var tyst så du inte stör." Men fan när jag vaknade av tjatter och rop -när jag är sjuk vill jag tillägga- så hade jag ingen lust att "smyga" och vafan, vi bor faktiskt här. Gah. Hädanefter så lever jag här och är inte tyst, man måste ju få leva för tusan. Ja, jag klev upp iallafall och klev i kläderna och skulle gå ut och gå en sväng tänkte jag, liksom testa om det gick, hur sjuk man var. Jag ringde mamma och sa att jag skulle komma till henne. Jag kom inte ens till OKQ8. Jag kom till bilmekanikern där om man går mot Q8. Sen kände jag (kände mig väck hela tiden men jag forcade mig själv att inte tänka på det) att jag orkade verkligen inte ta ett steg till. Så jag vände, och vilken tur kan man ha! Just då kommer mor min och tutar, hon skulle upp och handla så då hoppade jag in i bilen och åkte hem till Gällsta med henne. 

   Men nu är jag här igen, sitter och kollar på Vänner på femman. Gick ut och knäppte lite kort på äppelträden ute för det var så fint, en vit stege stod lutad mot ett av träden och hängmattan som hänger där. Lite... Romantik över det hela. Ville bara ta ett stycke spets och volanger i ljusrosa och vira in mig i! =) 
    Och leva i en photoshoot.

   Hoooooojojoj.
Nu tycker jag att jag kan bli frisk! Orkar ju för bövelen inte göra någonting. Hm.
   Hej! ;)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback