Warm honey and milk

   Låter så gott ;)
Nu är jag hemma igen. Det var ganska mysigt i stan, eller ja på väg hem i mörkret, det är så mysigt att åka bil i mörkret. =) Jag träffade på Malin som är hemma från Norge och pratade med henne en stund (och nu är det jag som vet någonting om hennes hår som ingen annan vet!) ;) Haha. Iallafall så gick jag inne på guldsmeden och nu har jag kommit på att det är ett skitställe som är i stort behov av renovering. Jaja, jag köpte lite onödiga/nödiga (haha) grejer -som jag absolut inte har råd med för jag trodde jag hade typ 500 spänn på kontot men icke! "saldot är tvåhundranånting kronor" Bah! - Så det blir en snålsnål utgång. Eller inte. Nej, det blir det inte. Jag fixar!
   Har fortfarande ingen aning om vad jag ska "klä ut" mig till, tror jag skippar det faktiskt. Eller så går jag som 'Knock-out Babe' -då behöver jag inte make an effort. Ha-ha.
   Citat från bilfärden hem:
  • = Jag.                    Tomt= Jimmie.
  • Vadå, menar du det?
Ja, det är klart jag gör!
  • Nä, då gör jag slut här och nu.
Ja, då kan jag spela dator.
  • Nä,,, jag menar allvar!
Ja!
  • Mä! Fy! Då får du ju ett helvete!
Nää, vem misstänker mig? Jag som är så snäll.
  • Då gör jag slut nu då.
Nä, det är klart att jag inte ska mörda dig.


Hahaha! Vilka har bättre humor?  I loooove him! ♥ ;D

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

HAR HON KLIPPT BORT DOM??????????????





JAG VET INTE HELLER VAD JAG SKA KLÄ UT MIG TILL???!!!????





ÄR JAG HYSTERISK!!??? NEEEEJJJJ

2008-10-29 @ 19:15:37
Postat av: SIMONE

HAHAHAHA! I'M NOT TELLING! XD

YEEES YOU ARE!!! XD

2008-10-30 @ 11:35:24

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback