Hur?

   Ibland undrar jag varför jag var på sådant dåligt humör -som jag märker av på Denise nu också ^^ - när jag bodde hemma, gick i skolan osv. Nu vet jag varför. För att det är alltid bråk här hemma, är det inte om något allvarligt så bråkar någon om vem som har gjort skidbackar i osten. Hur orkar man? Är det någonting jag ångrar så är det att jag inte flyttade till en lya i stan, och bodde själv när jag gick i gymnasiet. Jaja, man ska väl inte klaga, tak över huvudet och allt det där. Men fan vad jag längtar tills lägenhetsflytten, det är inte meningen att man ska bo hemma när man är 19 (!?) år gammal med en psyco something som bara skriker "skaffa ett jobb!".
Hmm. Jaja. Thanks for your support.
    Ikväll är det Desperate Hemmafruar ♥  Haha =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag vet precis hur du känner det!!! om man inte vill skaffa ett jobb för att få pengar o så så vill man det för att slippa det där förbannade tjatet! varenda jävla dag! alltså nu får jag nostalgikänslor här... lika när man precis hade flyttat och kom hem för att hälsa på så är det första man hör... och man vill bara åka därifrån och fattar inte varför man åkte dit överhuvudtaget :) haha

2008-10-28 @ 22:22:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

det var nog min längsta kommentar någonsin :)

2008-10-28 @ 22:23:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! Taaaaaaaaack för att fler haft det så! Haha!

2008-10-29 @ 10:36:58

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback