Bald

   Nu sitter jag i Gällsta. Denise och mamma gick upp och hälsade på mig så när de skulle gå hem så följde jag med. Ska äta ungsbakad falukorv och potatis... Nu har jag ätit. Haha.
   Inatt hade jag ännu en psycodröm! Jag drömde att jag skulle -återigen- färga håret men den här gången så blev jag flint! Det började med att jag färgade utväxten längst upp, och sen hjälpte mamma mig att färga hela håret. Sen gick jag med färgen i och då träffade jag Malin -som var flint med bara några småfjun på skallen! Hon hade försökt färga sitt hår blondt igen också. Då sa mamma "Men, du börjar tappar håret" så jag sprang och duschade ur min färg men det var försent! Fast jag var inte helt flint bara bakhuvudet liksom. Jag kunde dölja det med resten av håret. Suck...
Hahaha. Nu är det PR, snart TopModel, som jag visst ska kolla på DENISE!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Neeeeej ;D

2008-11-27 @ 15:47:19
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Nähä? Varför gjorde vi nyss det då? XD Haha

2008-11-27 @ 17:23:15
Postat av: denise

för du är ond och gör så jag kolla på det!^^

2008-11-27 @ 17:31:17
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaa =D

2008-11-27 @ 21:59:38

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback