Snowballs

   Jag sitter och tjuväter godis, haha. Snökulor, sånadär vita pudrade kulor, det är gott. De är inte hårda, statoil måste ha färskt godis, passa på för det lär väl ligga i några månader! X)
   Igår kom Terra och Ferra hit och vi spelade biljard, sen kom Loffe också. Det var roligt =) Idag ville jag spela mer men jag kan ju inte flytta bordet själv, så jag spelade intill väggen och övade lite, hahaha. ;) Och jag har spelat SuperMario också =) Haha.
   Inatt ringde min mobil, klockan var väl 3-4 på morgonen. Första ringningen så fattade jag inte vad som hände, andra ringningen så la jag på "Vem fan ringer nu!? Jag sover väl!!" Hahaha, det var Therese, fick ett sms av henne nyss (såg att hon hade ringt också? Hmm... Ja just det, jag hade ju på ljuslöst) men jag kan inte läsa hela för min mobil är överfull med sms och jag vill inte radera några, hahaha. Skulle ha fixat den andra mobilen (nokian) men jag har inte råd. Det önskar jag mig i julklapp, att någon lämnar in min mobil på lagning. 
   Imorse skulle Jimmie åka och starta fyrhjulingen, men han kom in igen "Bilen har frysit ihop" Noooo! Hahaha. Ja, så kan det gå. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, äta middag snart kanske, fast jag är inge hungrig för jag har ätit godis, haha. Söndag är äta-godis-dagen för mig. Jag blir alltid sugen på godis på söndagar, vet inte varför. Det känns bara som en dag så man får "äta vad man vill".
   Nej, nu ska jag kolla om det finns några slantar på kontot (från skorna jag lämnade tillbaka) probably not för det är söndag, då är det väl ingen som jobbar. Oh, well...
   Nu kom Jimpan hem så vi skall dra en sväng med bilen som nu fungerar ;)
Hej!
\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

får se om du kan slå mig nästa gång då ;P haha

2008-11-23 @ 17:52:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaarå, lätt "8:an" ;D Hahaha

2008-11-23 @ 18:26:31
Postat av: Therese

eeheee

2008-11-23 @ 19:08:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback