"Sammasammasamma heeela tiden"

   Haha, nu håller Jimpan på för fullt med guitar hero, det nya spelet där man ska ha trummor och skit, fast vi har bara gitarrer. Fast det är ju nya låtar, dock lite tråkiga (därav rubriken) och det är lite förvirrande. 
   Idag var vi till Harriet och P-O och hälsade på, det var hennes barnbarn också, så jag lekte kurragömma (kurrugömma?) med dom, haha =) Harriet: "Du behöver inte leka med dem, säg bara till", haha. Nu har jag en fråga, är det så att småbarn oftast ljuger hela tiden? Jimmie säger att minstingen är mytoman, haha! Men jag tror bara att det är att hon inte förstår riktigt vad som är sant och inte. Även att hon frågade mig hela tiden: "Vem är du med?" Jag: "Öööh, Jimmie?" "Nej, vem är du med?" Jag:"Öööh, Ja, Jimmie. Hahaha" "Nej, du ljuger för han. Vem är du med?" VA?! Hahaha! XD Onga.
   Jag lärde mig igår att man behöver inte äta för två när man är gravid. Om man är normalviktig så bör man gå upp 10-15kg. Japp... Kollade på "Doctors" på 4an... Hahaha, live much?
   Ikväll är det Desperate, det gillar jag. Och Ugly Bettan. Haha! Just det, kollade på TopModel igår och vilket avsnitt var det inte då? Jo, när de ska ha olika budskap och en tjej ska vara "anti-fur" och när juryn frågar vad hon tycker om päls så svarar hon "I don't think it's like... ok to kill the animal to get it's fur, but if it's already dead you can take it." Hahaha! Juryn: "... How is it already dead?" Hon: "Well, animals fight in the wild don't they? And they die of natural causes just like us?" Juryn: "Haha. But that's not how they make fur." Haha, vad trodde hon, att pälsskapare går ute i djungeln och letar kadaver? Sen när juryn sa: "You didn't get this did you?" Och hon svarar: "I know right? I totally didn't!" Hahaha! Stupid. XD Hon åkte ut. X)
   Jaa, dumma människor finns det nog gott om i denna värld... Varför kan man inte bara ha fuskpäls?
\\
Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha! Det såg jag med! Dummer! hahaha :D

2008-11-25 @ 18:36:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa X)

2008-11-25 @ 18:39:47
Postat av: Anonym

jamen eller hur? Men blondinbella sa att "man har en äkta för att det håller mycket längre och är därför miljövänligare.." Jaamen vafan! Det är ju inte det som det handlar om, det handlar ju om pälsindustrins brutalitet!

och jag tror ändå inte på det där med miljövänlighet, för som man gör med alla kläder så tröttnar man på sin päls och köper nytt ändå.





Vill du hänga med oss och bowla nån dag i stan?? skulle va mys o träffas!



Puss

2008-11-25 @ 21:03:59
Postat av: Therese

ja precis det ser ju likadant ut ändå...

2008-11-25 @ 21:30:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

åh vi har oxå laddat hem det nya guitar hero, vad är det för låtar då typ?

2008-11-25 @ 21:31:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Mona: (för jag antar att det var du som skrev detta ^^) Ja, precis! Men blondinbella kan hålla häften och ge mig sina pengar. Ocj ja det skulle vara nice och häänga ut lite =)

Therese: Jaa. Nja, ja minns inte riktigt. Man kände väl igen några, men man får ju fler om man spelar career. =)

2008-11-25 @ 22:14:32
Postat av: mona

Hahahah ärligt! jag skrev mitt namn därxD Måste ha försvunnit!:P

Kul att du vet att det var jag ändå xD

2008-11-26 @ 12:07:13
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback