Riding along in my automobile

   Hahaha, ty fusan! Jag skulle köra Harriets bil idag för vi ska låna den in till stan till Jimpans pappa och äta middag. Ja, och jag ska köra hem från stan. Så jag tänkte "Ja, jag testar och känner hur den är då" Och ska köra hem till lägenheten. Men när jag ska köra därifrån så kommer jag inte upp för backen! De har en backe som nu är alldelens isig och jag hade en bil jag aldrig kört = Jag är körd. Hahaha. Jag försökte och försökte och sen kom P-O hem så då fick Jimmie köra istället, när jag har gjort grovjobbet och fått bilen på sidan där det var grus. Fy vad jag skrattade. X) Sen körde jag och fick motorstopp vid E4 -och varför? JO, för Jimmie säger alltid "Kör nu!"  Och det HATAR jag! Jag blir så jävla förbannad och stressad! Sen skällde jag som en galning på han "Hur många gånger ska jag säga att du inte ska säga så till mig?! Jag kör när JAG känner att det är OK!!!" Hahaha. Men allvarligt, jag hatar det. När jag kör så kör jag och resten håller käften.
   Japp, som sagt så ska vi åka till stan och käka hos Jimpis far. Ska väl åka om ca 20min och mitt hår är fortfarande blött. Måste fixa till det. Och Jimpan mår bättre och bättre, lite huvudvärk och snuva men "frisk" iallafall. Nu står han och diskar =) Gullapa. =)
Nej, nu måste jag gå.
Ciao!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

JA! Pär är likadan. "Kör nu!!" Man blir ju så jävla stressad! "Är det du eller jag som kör???" Brukar jag säga! haha

2008-11-28 @ 15:36:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa! Fast jimmie vet att jag HATAR när någon säger åt mig vad jag ska göra, så säger han sådär! Stupid. Haha X)

2008-11-28 @ 15:50:06
Postat av: Therese

Haha "är det du eller jag som kör?" precis som mamma säger till pappa HAHA =D

2008-11-28 @ 21:19:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är nå fel på din mobil, eller så har du inge batteri/mottagning. Smsen blir inte levererade =)

2008-11-29 @ 21:00:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Therese: Hahaha!! Sådan mor sådan dotter X)

Nathalie: Ja, jag vet, mobilen min var dödare än död =)

2008-11-30 @ 13:42:26

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback