Du är en utav våra bästa kunder - Du får Guldbonus!

   Eftersom du är vår stamkund känns det extra bra att du får Guldbonus.
Wiihoo, H&M loves me! =D Jag har aldrig fått en tresiffrig bonuscheck förut, tackar, julklappar (eller ja, typ en iallafall). Känns bra, känns bra. Fast jag var bara typ 400:- från att få en hundring till i bonus. Oops, hur mycket handlar jag på H&M egentligen?!  Haha. Men man handlar ju alltid något när man är där, något krimskrams som typ hårsnoddar. Men nu börjar ett nytt medlemsår och om man handlar för 15000 på ett år så får man en tusenlapp i bonus! Haha, jag kanske ska satsa på det? Ska bara ringa och höra med a-kassan om de vill sponsra mig.
   Jag läser överallt att alla vill göra någonting åt sitt hår -ja jag med! Jag vill låta det växa! I sommras klippte jag lugg -vilket inte var så kul för på sommaren badar man och solar och håller på hela tiden så luggen stod väl rätt upp. Men det var inte så mycket att göra åt eftersom mitt hår hade gått av på den vänstra sidan så det såg redan ut som jag hade halvlugg, så jag klippte till -det var lika bra. Nu väntar jag på att mitt hår ska växa ut. Det ska vara jämnlångt och inte uppklippt. Hatar känslan av att bara det bakre håret är långt och att man har ett kråkbo längst upp på skallen. Nej tack.
   Jaa, nyss kom mor och hälsade på, hon hade skickat efter en bläckpatron åt mig! God bless her =) Så nu ska jag bara kolla så den passar, men det tror jag nog. Tacktacktack mamma! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

jag brukade jämt få sånna där checkar förut, flera stycken.. men nu får jag knappt nån, tycker inte jag handlar så mkt mindre där nu... hm!

2008-11-21 @ 23:31:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hmm...

2008-11-22 @ 00:00:12

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback