Confessions

   Idol är tydligen helt ocoolt och lame, men ändå så sitter man och kollar på det. Jag har blivit helt "ikväll är det idol". Blev besviken förra veckan när Robin åkte ut. Den där andra som ser ut som om någon kastat havregryn i fejan på han skulle ha åkt. Nej men så elakt. Moahaha.
  En annan sak, när man träffar typ "gamla" klasskamrater och de frågar "Vad gör du nu då?" Då vill man ju helst säga "Jaa, du jag tjänar storkovan!" Men nej. Typ som på halloweenfesten hos Carro, alla frågade och man svarade "Nee, letar jobb..." Det roliga var att nästan alla sa "Jaa, samma här!" Hahaha! Utom Per för han hade fått jobb på dagis, bara huxflux sådär. Hmpf. X)
  That's all for now.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh! Jag vill också ha jobb på dagis/lekis! =) Fick han det bara ändå? Utan nån utbildning?!

2008-11-21 @ 15:01:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, jag vet inte riktigt. Han hade typ bara frågat. ??

2008-11-21 @ 15:45:31
Postat av: mona

Den där Alice hade tydligen blivit nedslagen igår också.. moh moh:P



Jaa men gud! Den ultimata hatfrågan är ju nu; Vad gör du då? Man bah ööööhm, sover till tolv och kanske somnar innan fem på mornarna.. Jobb? näe vad är det? Ärligt.. jag ska börja plugga så fort som möjligt, för jobb finns ju inga..:P



Per hade typ besökt dagis (vilket lät lite..läskigt:P) Men han har sånt jävla flyt karln!

2008-11-21 @ 18:51:55
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

va? nedslagen?

Ja, jag vet, men vad fan ska man plugga då?

Ja, damn den pojken.

2008-11-21 @ 20:23:42
Postat av: Therese

Mhä näe robin b är bra han =) fast robin E var oxå bra... johan den jäveln ska ut, han suger ju så fruktansvärt...

2008-11-22 @ 00:17:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback