Uscha

Ja. Sicken da'.
Svenska - lunch - körlektion. Blä. Gick tusan så dåligt idag! Glömde en massa skit och stuff som jag måste öva på. Suck. Sen forcade jag mig själv att gå på franskan. Gah! Outhärdligt ibland.


Btw, alla som insisterar på att smsa mig: Jag har inga peningar på mobilen vettni! =)

Jag + Thess var ute och gick/sprang i elljusspåret igår och jag lider av svår träningsvärk i höger ben. Mhm, japp. Och nu sitter jag och hoppas att Mona kan hooka nå bra tågbiljetter till oss, för ja, let's face it, vi ska ju faktiskt utomlands nästa vecka XD

Keep it! =)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: monie din mamah!

ticets kirrade! Whos the man!?



GREECE NEXT WEEK!! <3

2008-05-21 @ 19:06:10
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det gick skitdåligt på min körlektion idag med! Jag glömmer bort att titta på dom jävla skyltarna! :@ Nästa gång har jag "prov uppkörning" =)

2008-05-21 @ 19:41:50
Postat av: Simone

Moniee, you ARE tha maaan! XD



2008-05-22 @ 10:07:24
Postat av: Simone

Ja, jag hade det nu ja. Jävla skit Stoffe :@

;D

2008-05-22 @ 10:08:09

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback