Morsdag ju!

Grattis på morsdag mamma! =)
Jag har nyss vaknat från min hemska mardrömmar! Fy och ve. Drömde om hur jag klarade uppkörningen, men sen vaknade jag och insåg att det var en dröm och att jag måste göra om allting igen. Sen drömde jag att jag kom försent, missade halkbanan och en massa skit. Och jag vaknade mellan varje dröm typ =/ Suck.
Sen ringer mormor och säger att vi får komma ner och äta smörgåstårta om vi vill; "Ta med Jimmie å, han ju varit här så då behöver han inte vara rädd för oss, hahaha". Hahaha, momma då. =)
Pubkvällen igår var, som beräknat, tråkig som en gråsten. Det är liksom en chans för alla "gamlingar" att bli "unga" igen. Och ja, det behöver inte jag vara med om. Träffade farmor dock =) Och Niklas Åhlund, men han kände inte igen mig
=(   Dumhuve ;)
Idag har jag bestämt mig för att öva lite på att inspektera Jimpans bil, haha =D

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback