Igår..

Ja, igår var jag till Sundsvall och det visade sig att Malin också skulle dit, så vi slog oss samman. Men inte fan hade de heller min bikini. Skit också. Sen till råga på allt så dumpar Malin mig, i Sundsvall! Jag sa "Nee, jag tar nog 16.25 bussen, bara så du vet" när  Malin sa att hon skulle ta 17.30 bussen. Sen får jag ett sms av henne: "Utanför H&M?" Okej, tänkte jag. Så jag gick ut och väntade... Gick in igen... Ut...In... Ut på ett annat ställe...Upp, kolla omkring. Jahapp, tänkte jag då, hon gick väl och handlade någonstans då. Sen får jag ett sms "Malin åker hem så hon hinner äta blabla"  VA!? Fy fan, så gör man bara inte! Det var fan svek. Jag blev så arg, när det var jag som ville hem då! Men då står jag och väntar på henne tänkandes "Ja, men jag stannar väl till 17.30 då" . Fy faan Malin, det var det lägsta. Och i Sundsvall. Inte en människa man känner igen. "Jahapp, vad ska jag göra nu då i en timme?" Men då ringde jag Denise som fick kolla när nästa tåg gick "Ehm... 16.45"  Va?! Okej, du kan klara det Simone! (jag hade typ 10 minuter på mig, och jag hade ingen aning om hur lång tid det tog till stationen).Så jag sprang till tåget, och fick en massa konstiga blickar för tydligen så springer man inte i S-vall. Nej, där går man så man ser snygg ut. Jaha... Tänkte jag. Jag kommer från Gnarp och spenderar min tid i Hudik, och där får man se ut som en jävla galning som försöker hinna med tåget. Så jag sprang. Och jag hann med tåget... Jag fick tillochmed stå och vänta för tåget gick 16.45 från S-vall V och 16.50 från S-vall C, där jag då var.
Hah...

Det roligast var att på kvällskviste ringde Mona och sa "Simone... Dom ska släppa 1000 nya campingplatser till Peace&Love." Jaa... "Du måste köpa en biljett först! NU! Och sen en sån!" Men jag har inge pengar! "Men, jag lägger ut åt dig, ok? Nu måste jag gå! Puss! Hej!"  Haha X)  Mona då =)  Haha.
Nej men, nu måste jag göra mig klar för skolan.

Hej.

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback