Åk å åk

Ahh. Koppla av en sväng.
Kom nyss till Jimpan igen. Så här var det: Jag åkte hem, upp till Jimpan, sen nyss hem igen för jag glömde kortet och jag glömde kolla om jag hade någon solkräm, upp igen nästan direkt för Mia skulle ha hjälp med tidningar, sen nu hit igen. Tänk att så roliga saker kan hända på en sådan kort stund! "...Peace!..."  Hahahaha!
   Hade den sista gympalektionen idag =( Fy så sorgligt. Den bästa idrotten ever, Gerd du kommer alltid bli ihågkommen. =)
Sen kollade vi på filmen Mia, Sofia och Lisa hade gjort om vår teater -de visade den i aulan. Den var jättebra, =) Jag och Mona skrattade gott, Mona grät också en sväng =) Sen ner på stan och växla pengar, kan inte fatta att vi åker på torsdag! XD (eller ja, från Hudik iallafall. Planet går på fredag morgon). Och imorgon har jag halkbanan =) Hoppas det blir kul.
Dock har jag också franskaprov kl 14.00 imorgon (= inte så kul) så nu måste jag plugga!!! =( Orkar inte meeeeeraaa!
   Mah, jag måste packa också ju! Tvättar för fulla muggar! ;) Jag tror att det har löst sig med stereon min. (Min resväska är liten, och grön, så stereon får inte plats i min. Vilket jag märkte igår när jag försökte passa in den men den tog upp typ en tredjedel) Men, Mona och Therese ska ha stora väskor så jag slänger i den där. Måste bränna skivor!  =D


Jag tror, jag tror på sommaren
Jag tror, jag tror på sol igen!

Det är vaaaaaarmt ute!  =D

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Monie

jaaaah!! jag måste också brännah!! <3

2008-05-27 @ 21:11:13
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback